Eine Kleine Nichtmusik

Witty and pertinent observations on matters of great significance OR Incoherent jottings on total irrelevancies OR Something else altogether OR All of the above

Wednesday, May 07, 2014

They also serve who only stand and sing

Well, on EKN at least I've had no takers for my "Only Connect" challenge. I've had some over on Facebook, where I've been serialising it.

The connection between the sets of clues , as I'm sure you all knew really (!), is uncredited backing vocalists. So Petula Clark is an uncredited backing singer on Give Peace A Chance, Neil Diamond sings on Itsy-Bitsy Teeny-Weeny Yellow Polka-Dot Bikini, Tina Turner and the Ikettes sing the backing vocals on Montana (and elsewhere on Over-nite Sensation), while Sting provides the "I want my MTV" lines on Money For Nothing. None are credited, though there's no great secret about their involvement either.

1 Comments:

At 27 July, 2016 21:31, Blogger aboshady said...


معرفة كيفية شراء الاثاث المستعمل بالرياضيوضح الفرق بين وجود المنتج الرخيص الذي تنهار مرة الأولى كنت قد استخدمت أو الأثاث الرخيصة التي يمكنك لا يزال يتمتع لفترة طويلة دون إعادة طلاء عليه. وهناك سبب آخر هو أنه عندما كنت تعرف كيفية شراء الأثاث المستعمل، سوف تكون قادرة على الحصول على مصمم أو مكلفة و / أو نادرة الأثاث العتيقة في جزء بسيط من التكلفة التي ستنفق عادة عند شراء نفس اليد الأولى.
شراء الاثاث المستعمل
الأثاث يأتي في أنواع مختلفة، والتصميمات والمواد والأشكال والألوان والأحجام. خدمة بعض لغرض الزينة، بعض خدمة القطع الفنية اعتبارا من الأثاث، في حين أن البعض الآخر شكلا وظيفة.
إن اختيار هذا النوع من الأثاث هو متروك لكم وأنتم سوف تكون واحدة من واستخدامه لسنوات قادمة. لذلك عندما كنت ترغب في شراء أثاث رخيصة، يجب أن تكون ذكية في القيام بذلك، وهنا طرق ذكية حيث سوف تكون قادرة على الخروج مع أفضل الأثاث لزيادة تجميل منزلك.
شراء الاثاث المستعمل بالرياض

س المتقنة أثاث مستعمل يمكن العثور عليها في كثير من الأماكن. يمكنك العثور عليها في الاسواق، المرآب المبيعات حي، والأسواق برغوث، والمزادات العقارية. يمكنك حتى العثور عليها عبر الإنترنت من خلال مواقع مثل: كريغزلست وموقع ئي باي.

 

Post a Comment

<< Home